Continue monitoring en opschoning van het panel voor consistente kwaliteit
- Monitoring van de activiteit van panelleden en verwijdering van inactieve leden
- Reeks indicatoren om ongepast gedrag te detecteren dat niet voldoet aan onze kwaliteitsnormen (kwaliteitsrespondenten, speeders, ongewenste open antwoorden)
- Verwijdering van panelleden die voortdurend data van slechte kwaliteit leveren
Eerlijke behandeling van deelnemers om de motivatie hoog te houden
Naast de mogelijkheid om hun stem te laten horen en als eersten nieuwe producten te testen, bieden we onze panelleden een eerlijk beloningsprogramma:
- Aangepast aan de behoeften van lokale panels
- Geld of loyaliteitspunten voor succesvol voltooide enquêtes, inwisselbaar voor diverse beloningen (fysieke cadeaus, online vouchers, donaties aan goede doelen, bankoverschrijvingen)
- Professionele fraudeurs worden ontmoedigd
- Voeg goede klantenondersteuning, gegevensprivacy, enz. toe (niet beperken tot incentives)